Ve světě hyperkonkurence a prudkých změn patří vysoká flexibilita a schopnost reagovat rychle na poptávku při zaručení špičkové kvality produktů a služeb k základním požadavkům, jejichž prostřednictvím mohou firmy rozvíjet konkurenční výhody. Japonská Toyota se v této oblasti může počítat k firmám, které ve druhé polovině 20. století přispěly k nejvýraznějším posunům.
JAPONSKÁ CESTA
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



