Už na počátku prázdnin byli ve všech krajích známi vítězové soutěže Regionální potravina. Problémem ale je, že ministerstvo zemědělství, které za projektem stojí, dosud neuzavřelo kontrakty s firmami, které mají krajovým specialitám zajišťovat podpůrnou marketingovou a inzertní kampaň.
Podle zástupců některých potravinářských firem, s nimiž týdeník Ekonom hovořil, hrozí, že propagační kampaň za řádově desítky milionů korun začne naplno až po prázdninách. Tedy mimo turistickou sezonu, kdy by měla největší smysl.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



