Vedle bioboomu si našel do Česka cestu i další trend - výrobky fair trade. Zatímco start biopotravin byl raketový, fair trade zůstává v plenkách.
Jít »na férovku« kdysi znamenalo výzvu k pěstnímu souboji - dnes však tenhle slogan představuje bohulibou činnost. Především kaváren, jež nabízejí »férové« produkty označené »Fair trade«, vyrostlo i v Česku jako hříbků po dešti. Například řetězce Starbuck's už zákazníkům nedávají jiné espreso než to označené certifikátem »Fair trade«.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111