Vedle bioboomu si našel do Česka cestu i další trend - výrobky fair trade. Zatímco start biopotravin byl raketový, fair trade zůstává v plenkách.
Jít »na férovku« kdysi znamenalo výzvu k pěstnímu souboji - dnes však tenhle slogan představuje bohulibou činnost. Především kaváren, jež nabízejí »férové« produkty označené »Fair trade«, vyrostlo i v Česku jako hříbků po dešti. Například řetězce Starbuck's už zákazníkům nedávají jiné espreso než to označené certifikátem »Fair trade«.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



