Patří reklama na obrazovky veřejnoprávní České televize?

Patří reklama na obrazovky veřejnoprávní České televize?

Roman Trnka
Roman Trnka
V rozumné míře ano. Je to přijatelnější, než zvyšování koncesionářských poplatků a navíc omezuje duopol na trhu TV reklamy.
Jan Kolář
Jan Kolář
ředitel České kosmické kanceláře
Ne. Pokud na televizi platím, tak chci sledovat to co jsem si vybral. Když ne, tak "platím" sledováním i toho, co nechci.
Karel Nečesal
Karel Nečesal
Česká televize není zadarmo. Občan se musí rozhodnout, dá-li přednost nerušenému sledování pořádů a připlatí si na daních nebo strpí reklamu
Richard Hospodský
Richard Hospodský
Rozhodně ano. Pokud by mi patřila soukromá televize, pak rozhodně ne.
Martin Koštíř
Martin Koštíř
Nevidím důvod proč by tam nemohla být, vedle poplatků to znamená další možný zdroj příjmu
Otakar Hora
Otakar Hora
Ale jistě. Kdy jindy bychom si nalili při strhujícím ději další pivo?
Jiří Machálek
Jiří Machálek
ředitel společnosti West Media
Proč by neměla patřit? Je to jeden ze zdrojů financování. Komerční stanice ale patrně zastávají jiný názor...
Marek Hatlapatka
Marek Hatlapatka
Ano patří, ale ideálně zároveň při zrušení konsesionářských poplatků.
Lukáš Rozmajzl
Lukáš Rozmajzl
Rozhodně ano. Není důvodu, proč ji v ČT zakazovat a odsuzovat zadavatele pouze do náruče duopolu Nova+Prima.
Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-52292600-patri-reklama-na-obrazovky-verejnopravni-ceske-televize