Finanční řízení by však mělo být spíše vnímáno jako důsledek většiny podnikových aktivit, nikoliv jako příčina úspěchu či neúspěchu podniků. Sebelepší finanční řízení nedokáže připravit optimální finální strukturu výsledků hospodaření a majetkově-kapitálovou strukturu, pokud nejsou plněny základní ukazatele obchodního, marketingového nebo výrobního řízení. Finanční plány a rozpočty jsou úzce svázány s obchodně-marketingovými aktivitami. V rámci plánování musejí marketingové plány a průzkumy předcházet plánům finančním. Finanční řízení malých a středních podniků by se mělo zaměřit na oblasti plánování, znázorněné v následujícím schématu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Karel Havlíček
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



