Martin Dvořák, generální ředitel pražského Dopravního podniku, je od minulého pátku také předsedou představenstva Hospodářské komory hlavního města Prahy. »Je to ocenění i příležitost, jak mít vliv na pražský byznys,« potvrdil Dvořák. V hlavním městě se ročně protočí jen ve veřejných zakázkách miliardy korun. Některé projekty jsou přitom kontroverzní, jako tunel Blanka nebo Opencard.
Čtyřicetiletý Dvořák sám nyní zažívá velký comeback. Ještě před loňskými volbami připouštěl, že nemusí vydržet ani na svém postu v Dopravním podniku. Měl neshody s tehdejším primátorem Pavlem Bémem z ODS.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111