Psal se začátek 80. let a přednášející na Vysoké škole ekonomické studenty důrazně nabádal, aby podle osobních aut neposuzovali celkovou úroveň tuzemského průmyslu.
Koncepce tehdejší řady Škoda 120 s motorem vzadu byla zoufale zastaralá, vozidla nepohodlná a hlučná, jejich spolehlivost nevalná a pověst ještě horší.
Kdyby se nezdařil Favorit
Zásluhy na úspěšné privatizaci Škody, která se odehrála přesně před dvaceti lety, si přisvojuje leckdo, v první řadě však šlo o úspěch techniků, kteří zkonstruovali Favorita.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Petr Korbel
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



