Jinak řečeno, každou vzdělávací akci můžeme měřit podle toho, jak na ni reagují její účastníci, zdali se něco naučili, a konečně, jestli podle toho změnili své chování, které následně přispělo k žádoucím výsledkům. Většina odborníků na vzdělávání už o Kirkpatrickově čtyřúrovňovém modelu hodnocení vzdělávání určitě slyšela.
Použití tohoto modelu, prověřeného 50 roky praxe, se však postupně ukázalo jako mnohem širší a v současnosti se soustředí primárně na dvě oblasti.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



