Kdo je to vlastně senior? Je to důchodce krmící holuby v parku, nebo atraktivní padesátník prohánějící se po golfovém greenu?
Z průzkumu s názvem Generace 50+ a reklamní komunikace, který provedly agentury Opinion Window a OMD Czech, vyplývá, že první hranicí, při jejímž překročení už naše společnost začíná člověka vnímat jako seniora, je dosažení věku 50 let.
Věřit ale, že padesátiletý člověk bude reagovat na stejnou reklamu podobně jako člověk osmdesátiletý, by bylo naivní. Právě z toho by se měly firmy poučit a cílit reklamu odděleně na jednotlivé skupiny seniorů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



