S novou retro kolekcí obuvi classic 66 zaznamenala česká firma Botas úspěch. "Počáteční zájem předčil naše očekávání," řekl týdeníku Ekonom šéf společnosti Botas Petr Lajžner.
Botas připravil v retro kolekci na deset tisíc párů, které prodává přes obchodní síť Baťa, menší smluvní partnery Botasu a také přes web. "Prodej se dosud pohybuje ve stovkách párů v naší zásilkové prodejně, obdobný vývoj je i v síti Baťa," podotkl Lajžner s tím, že přesnější čísla nemá ještě k dispozici.
Nejen nové botasky ale stojí za letošním meziročním nárůstem obratu o 151 procent ( loni dosáhl 112 milionů korun).
"Kolekce classic 66 je především z kategorie fashion a stylovou připomínkou retra, představuje však v obratu Botasu zatím jednotky procent," upozorňuje Lajžner.

(rd)

Tipy a náměty posílejte na firmy.ekonom@economia.cz

Související