PRAGMA, 198 Kč.
Bližší inf. na tel. čísle: 241 768 565.
Soustřeďte se. Když se zaměříte na své silné stránky, dočkáte se úspěchu. Autoři představují deset strategií, např. jde o vizi dlouhodobých cílů, budování kvalitních vztahů a získání sebedůvěry. Chcete prosadit byznys? Žádejte informace, písemná doporučení, dobré tipy, řekněte si o zakázku, vyjednávejte .
Napoleon Hill: Myšlením k bohatství.
PRAGMA, 168 Kč.
Bližší informace získáte prostřednictvím telef. čísla: 241 768 565.
Tajemství úspěchu. Na základě zkušeností úspěšných byznysmenů nabízí příručka návod, jak vést sebe sama, systematicky plánovat, užívat autosugesce, vytvořit mozkový trust. Seznamuje s novým způsobem sebeanalýzy. Autor zdůrazňuje také důležitost přátelství a harmonických rodinných vazeb.
R. T. Kiyosaki a S. L. Lechter: Proroctví.
PRAGMA, 168 Kč.
Bližší informace získáte prostřednictvím telef. čísla: 241 768 565.
Zabezpečte svou budoucnost. Autoři hledají odpověď na otázky finanční budoucnosti: Mohou penzijní programy zaručit cestu k finančně zajištěnému stáří? Existují alternativy? Proč tradiční rada "kupujte, držte akcie a diverzifikujte" může vést k finanční katastrofě? Je dobré investovat do opcí a do nemovitostí?
Lenka Kolajová: Týmová spolupráce.
GRADA Publishing, 137 Kč.
Bližší informace získáte na telef. čísle: 220 386 511-12.
Role vůdce a konsenzu. Příručka ukazuje, jakou roli v týmu zastává vůdce a jak vybírat členy týmu. Díky testu týmových rolí se čtenář dozví, jakou roli zastává v týmu on sám. Popisuje i rizika týmové spolupráce a techniky vhodné pro užití v různých situacích (hledání nápadů, rozhodování a tvorba konsenzu).
Tomáš Trampota: Zpravodajství.
Nakladatelství PORTÁL, 225 Kč.
Bližší informace získáte na tel. čísle: 283 028 203.
Pravidla transformace událostí. Kniha seznamuje se základními teoriemi, které se vztahují k popisu produkce zpráv, i s teoretickými faktory, které se na transformování událostí do zpráv podílejí. Mapuje klasické koncepty mediálních studií i aktuální stav českého mediálního zpravodajství, srovnává zpravodajské pokrytí událostí.
J. Ftorek: Public relations jako ovlivňování mínění.
GRADA Publishing, 198 Kč.
Bližší informace jsou na t.č.: 220 386 511-12.
Nenechte se zmanipulovat. Příručka poskytuje komplexnější pohled na problematiku PR. Ukazuje hlavní nástroje a techniky sdělování informací v PR, funkci médií v současné společnosti a zásady krizové komunikace v prostředí masových médií, i co se skrývá za aktivním a reaktivním PR spolu s aktuálními trendy.
J. Suchý, P. Náhlovský: Koučování v manažerské praxi.
GRADA Publishing, 137 Kč.
Informace získáte na tel. č.: 220 386 511-12.
Klíč k osobnímu růstu. Příručka seznamuje s nástroji koučování, ukazuje, které se v praxi nejlépe osvědčují: od naslouchání, kladení otázek a poskytování rad a doporučení, přes zpětnou vazbu a učení se ze zkušeností, až po změnu vnímání okolí. Čtenář se dozví, v jakých případech volit externí či interního kouče.
Z. Helus: Sociální psychologie pro pedagogy.
GRADA Publishing, 279 Kč.
Bližší informace získáte na telef. čísle: 220 386 511-12.
Rodina a škola. Klíčové kapitoly učebnice se zabývají socializací dítěte se zřetelem k jeho školní úspěšnosti, analýze vztahů, interakci a komunikaci ve vyučování, školní třídě z hlediska jejího efektivního řízení a sociálně - psychologickým problémům učitele a učitelského sboru, součinnosti školy.
Všechny knihy, v jejichž ceně je i DPH, si můžete objednat na adrese: Economia, a. s., VTÚ, Dobrovského 25, 170 55 Praha 7, e-mail: dagmar.suchmova@economia.cz, nebo na internetové adrese http://knihy.ihned.cz, kde vám zařídí jejich zaslání na dobírku přímo z nakladatelství. Na internetové adrese najdete i další knihy, které byly prezentovány v této rubrice. Členové Economia Benefitklubu, kteří uvedou na objednávce číslo své klubové karty a kód knihy, obdrží 30% slevu.
Marie Lucová
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Marie Lucová



