J. Canfield, M. V. Hansen, L. Hewitt: Síla soustředění a úspěchu se jmenuje fokus.
PRAGMA, 198 Kč.
Bližší inf. na tel. čísle: 241 768 565.
Soustřeďte se. Když se zaměříte na své silné stránky, dočkáte se úspěchu. Autoři představují deset strategií, např. jde o vizi dlouhodobých cílů, budování kvalitních vztahů a získání sebedůvěry. Chcete prosadit byznys? Žádejte informace, písemná doporučení, dobré tipy, řekněte si o zakázku, vyjednávejte .

Napoleon Hill: Myšlením k bohatství.
PRAGMA, 168 Kč.
Bližší informace získáte prostřednictvím telef. čísla: 241 768 565.
Tajemství úspěchu. Na základě zkušeností úspěšných byznysmenů nabízí příručka návod, jak vést sebe sama, systematicky plánovat, užívat autosugesce, vytvořit mozkový trust. Seznamuje s novým způsobem sebeanalýzy. Autor zdůrazňuje také důležitost přátelství a harmonických rodinných vazeb.

R. T. Kiyosaki a S. L. Lechter: Proroctví.
PRAGMA, 168 Kč.
Bližší informace získáte prostřednictvím telef. čísla: 241 768 565.
Zabezpečte svou budoucnost. Autoři hledají odpověď na otázky finanční budoucnosti: Mohou penzijní programy zaručit cestu k finančně zajištěnému stáří? Existují alternativy? Proč tradiční rada "kupujte, držte akcie a diverzifikujte" může vést k finanční katastrofě? Je dobré investovat do opcí a do nemovitostí?

Lenka Kolajová: Týmová spolupráce.
GRADA Publishing, 137 Kč.
Bližší informace získáte na telef. čísle: 220 386 511-12.
Role vůdce a konsenzu. Příručka ukazuje, jakou roli v týmu zastává vůdce a jak vybírat členy týmu. Díky testu týmových rolí se čtenář dozví, jakou roli zastává v týmu on sám. Popisuje i rizika týmové spolupráce a techniky vhodné pro užití v různých situacích (hledání nápadů, rozhodování a tvorba konsenzu).

Tomáš Trampota: Zpravodajství.
Nakladatelství PORTÁL, 225 Kč.
Bližší informace získáte na tel. čísle: 283 028 203.
Pravidla transformace událostí. Kniha seznamuje se základními teoriemi, které se vztahují k popisu produkce zpráv, i s teoretickými faktory, které se na transformování událostí do zpráv podílejí. Mapuje klasické koncepty mediálních studií i aktuální stav českého mediálního zpravodajství, srovnává zpravodajské pokrytí událostí.

J. Ftorek: Public relations jako ovlivňování mínění.
GRADA Publishing, 198 Kč.
Bližší informace jsou na t.č.: 220 386 511-12.
Nenechte se zmanipulovat. Příručka poskytuje komplexnější pohled na problematiku PR. Ukazuje hlavní nástroje a techniky sdělování informací v PR, funkci médií v současné společnosti a zásady krizové komunikace v prostředí masových médií, i co se skrývá za aktivním a reaktivním PR spolu s aktuálními trendy.

J. Suchý, P. Náhlovský: Koučování v manažerské praxi.
GRADA Publishing, 137 Kč.
Informace získáte na tel. č.: 220 386 511-12.
Klíč k osobnímu růstu. Příručka seznamuje s nástroji koučování, ukazuje, které se v praxi nejlépe osvědčují: od naslouchání, kladení otázek a poskytování rad a doporučení, přes zpětnou vazbu a učení se ze zkušeností, až po změnu vnímání okolí. Čtenář se dozví, v jakých případech volit externí či interního kouče.

Z. Helus: Sociální psychologie pro pedagogy.
GRADA Publishing, 279 Kč.
Bližší informace získáte na telef. čísle: 220 386 511-12.
Rodina a škola. Klíčové kapitoly učebnice se zabývají socializací dítěte se zřetelem k jeho školní úspěšnosti, analýze vztahů, interakci a komunikaci ve vyučování, školní třídě z hlediska jejího efektivního řízení a sociálně - psychologickým problémům učitele a učitelského sboru, součinnosti školy.


Všechny knihy, v jejichž ceně je i DPH, si můžete objednat na adrese: Economia, a. s., VTÚ, Dobrovského 25, 170 55 Praha 7, e-mail: dagmar.suchmova@economia.cz, nebo na internetové adrese http://knihy.ihned.cz, kde vám zařídí jejich zaslání na dobírku přímo z nakladatelství. Na internetové adrese najdete i další knihy, které byly prezentovány v této rubrice. Členové Economia Benefitklubu, kteří uvedou na objednávce číslo své klubové karty a kód knihy, obdrží 30% slevu.

Marie Lucová
Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-19869200-jak-ovlivnovat-mineni