Blogy, tedy něco jako webové deníčky, jsou výsledkem činnosti označované jako blogging či blogování. Je to relativně nová forma komunikace, která se využívá k soukromým i komerčním účelům.
Blogy přinášejí pohled na určitou situaci, událost či věc. Seznamují čtenáře s názory autora a převádějí odborná témata do srozumitelné podoby. Aby si blog získal pravidelné návštěvníky, musí zaujmout. Vedle zajímavého obsahu je to především čtivost, která rozhoduje. Výhoda blogů tkví právě v tom, že předkládají čtenářům text ve srozumitelné podobě, že jsou krátké a čtivé.
Blogy se mohou stát nástrojem firemní komunikace ať již se zákazníky, dodavateli nebo vlastními zaměstnanci. Požadavky na tvorbu blogů přitom nejsou nijak složité. Vytvářet je lze bez znalosti jazyka HTML. Stačí si vyhledat vhodný program, který veškeré technické a grafické záležitosti obstará za vás, navíc zdarma.
Více k tomu najdete v příštím čísle MŘ v článku Blogování je trendem doby.
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom



