tak zní název knihy Davida A. Aakera, kterou s podtitulem Vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh vydalo v edici Praxe manažera nakladatelství Computer Press, Brno 2003. Tato nová publikace čtenářům objasní zásady a principy, které je třeba dodržovat v procesu budování značky. Marketingovým a obchodním manažerům poradí jak vybudovat silnou obchodní značku, která přetáhne a ve firmě udrží zákazníky.

Kniha plná obrazových ukázek a reklamních kampaní stojí 390,-Kč včetně DPH a můžete si ji objednat na adrese Economia, a. s., VTÚ, Dobrovského 25, 170 55 Praha 7, e-mail: zdenka.mejzlikova@economia.cz, kde vám zařídí její zaslání na dobírku přímo z vydavatelství Computer Press. Případné informace na tel. čísle 546 122 512. Členové HN klubu, kteří u této publikace uvedou na její objednávce pořadové číslo své členské karty, obdrží 20% slevu.

- red -

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-13345920-brand-building-budovani-obchodni-znacky