Mottem knihy Radima Vlčka Hodnota pro zákazníka je - v souladu s názvem - trvalé zvyšování hodnoty pro zákazníka jako klíče ke komerční úspěšnosti nabízené produkce, a tím k úspěchu v podnikání. Autor ukazuje hodnotový přístup v širším, dosud nepublikovaném pohledu. Prokazuje, že "hodnota" je cíleně i nevědomky využívána v řadě úspěšných manažerských přístupů a metod. Je jednotícím článkem všech subjektů (zákazníků i ostatních zaineteresovaných skupin), jež tím či oním způsobem mají odůvodněný zájem na určité produkci. Autor na základě definice pojmu hodnoty jako poměru užitku k nákladům osvětluje optimální varianty dosažení jejího maxima.

Moderní řízení č.2 /2003.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-12325630-hodnota-pro-zakaznika-recenze