Nová kniha Deset zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku je volným pokračováním úspěšné publikace Deset zlatých pravidel prodeje.

Autoři přenášejí těžiště své pozornosti na podmínky vytváření a dlouhodobého udržování dobrých vztahů se zákazníky. Jsou totiž přesvědčeni, že i v době mocných, počítačem integrovaných marketingových nástrojů, o našem obchodním úspěchu rozhoduje - spolu s novým důrazem na pojetí produktu jako komplexu služeb - především vnímavý lidský přístup. A samozřejmě také "investice" do budování vztahů a komunikace se zákazníky, že - obrazně řečeno - i v "digitálním" věku musí někdo "prošoupat podrážky" a že naším nejlepším obchodním zástupcem bude nadšený zákazník, jemuž poskytneme neobyčejnou nákupní zkušenost, kterou si prostě nedokážeme nechat pro sebe...

Na desítkách praktických příkladů ukazují, že také budování dobrých vztahů se zákazníky má svá pevná pravidla, která je užitečné znát a respektovat, chceme-li, aby se z našich zákazníků stali naši nadšení příznivci a naši nejlepší "velvyslanci".

Každý z autorů nabízí svůj osobní a osobitý pohled na dané téma tak, aby si o něm čtenář mohl učinit co nejúplnější představu a hlavně aby ji mohl co nejrychleji realizovat ve své vlastní firmě. Svým marketingovým a prodejním "mikrostudiím", svým tipům, postřehům, myšlenkám, zkušenostem, nápadům a doporučením autoři dávají formální rámec v podobě vybraných zlatých pravidel péče o zákazníka.

Přehled deseti pravidel, jež dokládají, že vynalézavá a důsledná péče o zákazníka přináší ovoce:

1. Na prvním místě je ten, kdo nás živí.

2. Zákazník je především člověk.

3. Vztah se buduje komunikací.

4. Nejspokojenějším zákazníkem je "obskakovaný" zákazník.

5. Obranný val proti nájezdům konkurence se buduje z drobných kaménků.

6. Služby zákazníkům znamenají více než servisní zákrok.

7. K péči o zákazníka patří také přemýšlení za zákazníka.

8. Ztráta zákazníka je proces, který začíná ztrátou důvěry.

9. Nejlepším prodejcem je nadšený zákazník.

10. Investice do péče o zákazníka je investicí s nejvyšší mírou návratnosti.

Knihu Deset zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku, která vedle všech předností obsahových i strukturních nese také otisk nefalšované a sympatické "člověčiny", ocení zejména majitelé a manažeři malých a středních firem, jimž může být nejen studnicí mnohých podnikatelských inspirací v jejich každodenní obchodní činnosti, ale i vydatným zdrojem nové podnikatelské motivace.

Autoři Ivan Bureš a Pavel Řehulka: Deset zlatých pravidel prodeje aneb CRM v digitálním věku. Vydalo nakladatelství MANAGEMENT PRESS v roce 2002, brožované provedení, vydání první, 158 stran. Cena jednoho výtisku je 180 Kč včetně DPH.

Odbornou publikaci si můžete objednat na adrese: Economia a. s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7, e-mail: zdenka.mejzlikova@economia.cz, kde vám zařídí její zaslání na dobírku přímo z nakladatelství MANAGEMENT PRESS. Případné informace získáte také na telefonu 234 462 232.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-11863770-pece-o-zakazniky-prinasi-ovoce