Typologie podnikové kultury 5 minut čtení V literatuře lze najít různé typologie podnikové kultury, které mapují složitý obsah sociální reality podniků a umožňují pochopit podstatné...
Podnikové vzdělávání: cíle, potřeby, realizace 7 minut čtení Podnikové/firemní vzdělávání znamená investovat do lidí za účelem dosažení jejich lepšího výkonu a co nejlepšího využívání jejich schopností.
Podnikové vzdělávání: cíle, potřeby, realizace 7 minut čtení Podnikové/firemní vzdělávání znamená investovat do lidí za účelem dosažení jejich lepšího výkonu a co nejlepšího využívání jejich schopností.
Princip firemní prezentace na webu 2 minuty čtení Marketingová koncepce podnikání vyžaduje komunikovat se současnými i potenciálními klienty. Stále významnějším prvkem je přitom důsledná...
Firemní identita 5 minut čtení Firemní identita ve své dnešní podobě je poměrně mladý, v praxi dosud nedoceněný, nástroj strategického managementu a marketingu.