V jedné ze svých plzeňských kaváren si Jan Janák starší objednal oblíbené double espresso a v klidu se rozhlédl kolem. Už téměř dvacet let buduje CrossCafe, značku, která vznikla z touhy přinést do českých měst vlastní pojetí kavárenské kultury. Teď ale nastal čas položit si zásadní otázku: co dál? Myšlenka na prodej sítě, do níž nyní patří 23 kaváren a vlastní pražírna i výrobna dortů, ho napadla už dříve. Dlouho ji probíral s konzultanty. „Jenže pak mi došlo, že nejsem ten typ, který potřebuje hromadu peněz, aby byl šťastný,“ říká.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Martin Petříček
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



