Zatímco první Dacia Duster byla rustikální SUV, které komfortu nabízelo jen nutné množství, nejnovější třetí generace je pravý opak. Z auta je cestovní SUV se solidními terénními vlastnostmi a komfortní výbavou, o níž si Dacie ještě před pár lety mohly nechat zdát. To platí i o hybridním pohonu, nepřímo nahrazujícím někdejší turbodiesely.
Vyrovnat se jim dokáže minimálně spotřebou paliva. Na konci dvoutýdenního testu totiž svítila na palubním počítači hodnota 5,3 l/100 km. Za více než jedenáct set ujetých kilometrů po silnicích všeho druhu. Nedobíjecí hybrid pochází od Renaultu a má mezi auty se stejným typem pohonu neobvykle velkou baterku.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později