Zatímco první Dacia Duster byla rustikální SUV, které komfortu nabízelo jen nutné množství, nejnovější třetí generace je pravý opak. Z auta je cestovní SUV se solidními terénními vlastnostmi a komfortní výbavou, o níž si Dacie ještě před pár lety mohly nechat zdát. To platí i o hybridním pohonu, nepřímo nahrazujícím někdejší turbodiesely.
Vyrovnat se jim dokáže minimálně spotřebou paliva. Na konci dvoutýdenního testu totiž svítila na palubním počítači hodnota 5,3 l/100 km. Za více než jedenáct set ujetých kilometrů po silnicích všeho druhu. Nedobíjecí hybrid pochází od Renaultu a má mezi auty se stejným typem pohonu neobvykle velkou baterku.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Matoušek
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



