Jeden z nejbohatších mužů planety Bernard Arnault se prostřednictvím své skupiny LVMH rozhodl ovládnout svět formule 1. Agentura Bloomberg uvedla, že se pařížská společnost blíží k dohodě, podle níž by se luxusní značky spadající pod koncern staly sponzory F1 a jejich loga by se zobrazovala na viditelných místech kolem závodní dráhy. Na mantinelech by se tak měly objevit značky výrobce hodinek Tag Heuer, šampaňského Moët & Chandon, případně hotelových řetězců společnosti. Dohoda s LVMH by pořadatelům závodů přinesla ročně 150 milionů dolarů, v přepočtu 3,4 miliardy korun. Zároveň by šlo o ránu pro předního výrobce švýcarských hodinek Rolex, který je oficiálním partnerem časomíry závodů formule 1 už 11 závodních sezon.

Námluvy mezi gigantem a zástupci formule 1 ale zatím neskončily. Podle Bloombergu by výsledek mohl být oznámen před koncem roku, tedy před startem nové sezony F1.

Sponzorství dává smysl

Popularita F1 v posledních letech prudce roste. Jednak na to mělo vliv rozšíření míst konání závodů – loni například o Las Vegas. Popularitu šampionátu zvýšil i dokumentární seriál společnosti Netflix o závodnících a jejich týmech F1: Touha po vítězství.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 70 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-67379640-olympiada-byla-tucnym-soustem-ted-si-kral-luxusu-brousi-zuby-na-sponzoring-formule-1