Uspěli v Česku i na Slovensku a nyní s nabídkou produktů z ovčí vlny a jiných přírodních materiálů dobývají další evropské trhy. Internetový obchod Ovečkárna pod názvem Woolville působí už v deseti zemích, do dalších se chystá a zatím se při expanzi daří. Až na jednu výjimku: Rakousko. „To je začarované, ale stále to zkoušíme,“ říká šéf e‑shopu Ondřej Machala. Zahraniční expanzi podle něj musí předcházet důkladná analýza, zhodnocení konkurence a mnoho dalších kroků.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Němec
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



