Stalo se to loni na jaře. Heinrich, zkušený obchodní manažer a stratég ze Stuttgartu, přijel do Prahy s velkými očekáváními na straně zaměstnavatele. I on sám měl velké plány. Představoval si, jak jeho inovativní přístupy transformují místní tým a povedou k nebývalému úspěchu firmy. Když jsem s ním ale poprvé hovořil, odcházel jsem ze schůzky rozpačitý. Na jednu stranu měl velmi kultivovaný projev. Vyzařovala z něj organizovanost, prozíravost, jasný plán, zkušenost a znalost problematiky. Na druhou stranu jeho nadšení, projev a popis toho, co bude v „malých Čechách“ – jak sám nazýval místní trh – dělat, byly v mých očích až příliš odcizené tomu, jak jsem vnímal danou firmu. A nejen firmu – i lidi, osobnosti a firemní kulturu, kterou jsem za dlouhá léta měl možnost poznat.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Filip Hrkal
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



