I když umělá inteligence nezvládá emoce, srandu s ní zažít lze. Například vám zcela vážně poradí, abyste okořenili špagety benzinem nebo použili lepidlo, pokud ingredience na pizze nedrží, jak by měly. To jsou však jen dětské nemoci, které tvůrci modelů postupně eliminují. České firmy i jejich zaměstnanci se s umělou inteligencí stále více sžívají. Od nástrojů, jako je ChatGPT nebo Google Gemini, si slibují, že jim přinesou nižší náklady, větší efektivitu či zvýšení kvality produkce či služeb. Řada podniků s nimi však zatím stále pracuje spíš nahodile.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111