Zájemce o kombi trojkové řady si patrně položí otázku, proč by si měl z nabídky automobilky vybrat právě plug‑in hybridní verzi. Na první pohled totiž nevypadá nijak výjimečně – pod přední kapotou benzinový čtyřválec, na druhém konci auta baterie se skromnou využitelnou kapacitou 11,4 kWh. Ta v praxi stačí na nějakých 45 kilometrů čistě elektrické jízdy, pokud se řidič snaží nešlapat autu na krk. Z toho kouká spíš neustálá sháňka po zásuvce než právem očekávaná zábava. Jenže tak zlé to s bavorským míšencem opravdu není.
Hned úvodem je však třeba si nalít čistého vína. Pokud budoucí majitel nemá vyřešené pohodlné dobíjení a přitom chce jezdit na elektriku, bude mu takové auto spíš na obtíž. Nabíjí se totiž pomalu, z wallboxu tři hodiny, z domácí zásuvky pět a půl. Stát několik hodin u veřejné nabíječky pro pár desítek elektrických kilometrů nedává smysl.
Pokud však přístup k zásuvce má, pak mu elektřina v podobě 80kW elektromotoru integrovaného v osmistupňové planetové převodovce pomůže nejen k nízké kombinované spotřebě benzinu, ale i k suverénním jízdním výkonům. Plug‑in hybridní trojka sice není závodním autem, přesuny v rychlém tempu a nadprůměrné míře pohodlí má však v krvi.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111