Prémiové bankovnictví neznamená jen, že klient získá lepší produkty, hlavně se mu dostane osobnějšího přístupu. „Když si zavoláte na naši linku, řeknete, že jedete na dovolenou, tak pokud chcete, tak vám může připravit například program toho, co se v daném místě koná za kulturní akce, či vám může připravit i itinerář cest,“ popisuje ředitel ČSOB Premium Miroslav Zetek.
Jaká je podle vás budoucnost prémiových bankovních služeb? Bude do budoucna stačit nabídka cestovního pojištění, salonků na letišti, když se některé z těchto služeb stávají součástí nabídky i u normálních účtů? Podobně je to pak i se slevami u vybraných obchodních partnerů.
Největší prostor vidím v oblasti obsluhy klientů. Covid nám jednoznačně ukázal, že kde již dříve vznikl vztah mezi klientem a bankéřem, tak se klient s bankéřem rád spojí na dálku. Dnes už máme nástroje, kdy jsme schopni ho plně ztotožnit přes ověřený hovor, stejně jako kdyby byl klient na pobočce. Klienti se tak naučili neztrácet čas cestou, a přesto řešit problémy a požadavky rychle a efektivně. To vidíme i u nových klientů. Na co se teď ale v celé bance soustředíme v komunikaci se všemi klienty, je naše virtuální asistentka, která je schopna poradit v mnoha situacích.
Je ale umělá inteligence to, co chtějí bonitnější klienti? Nechtějí právě osobní přístup?
Na osobním přístupu se nic nemění. Virtuální asistentka má spíše pomoci řešit požadavky u všech kategorií klientů, ale pokud není uspokojen klientův požadavek, tak je schopná mu domluvit schůzku s jeho bankéřem nebo mu poradit, jak situaci nejlépe vyřešit.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později