Na pódiu pražského divadla Klub Letka je jedenáct herců. Každý představuje jiný typ osobnosti. Je tu městský člověk z bohatší čtvrti, „biomatka“ či podnikatel z menšího města. Vstupují společně do různých situací. Inscenují třeba hostinu, při níž každý dostane za úkol reprezentovat jiné gusto. Jeden je zapřisáhlý milovník českého kapra, jiný zase nejí jiné ryby než mořské. Vzniká mezi nimi napjatý spor. Stejně se vyhrotí i hra na tiskovou konferenci, kde musí prezentující odpovídat na kritické otázky různých typů médií. Zažít názorové střety je přesně to, proč na jeviště přišli. Ve skutečnosti to nejsou herci, ale zástupci, majitelé i zaměstnanci firmy, která v tomto procesu hledá definici značky a své cílové skupiny. Zúčastnění získají nové náhledy na to, co vidí každý den.

Takto prošla metodou CreateValue nová značka Alaskan Fisherman, dodávající lososy českým zákazníkům. A spolu s ní za poslední dva roky dalších několik desítek firem. Jejím prostřednictvím se dobrala hokejová Sparta sloganu „Nezastavíš“ nebo výrobce kuchyňského vybavení Potten & Pannen svého „Kitchen is for dancing“. Metodu vytvořil bývalý reklamní kreativec Milan Šemelák a spojil v ní své marketingové know‑how s prvky dramatiky a psychologických systemických konstelací.

Ještě na vás čeká 70 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.