Událost, která zasáhla celý svět, se stala i vzorem pro inovaci v zábavním průmyslu. Trefou do černého. Střelba na terč vymalovaný do podoby koronaviru SARS‑Cov‑2 se loni vklínila mezi nejoblíbenější kratochvíle lidí, kteří využili služeb českých agentur specializujících se na „zážitky“.
„Skokanem roku se u nás staly různé střelby, zejména pak na cíle ve tvaru koronaviru,“ uvádí Darina Noviková, výkonná ředitelka společnosti Firma na zážitky, která je v tomto oboru jednou z největších v Česku.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Petr Býma
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



