Chcete-li ve svém mobilu sledovat video na celé obrazovce, potřebujete jej natočit na šířku. Tvůrci videí proto před několika lety přišli s novým formátem − vertikálním videem. Tedy snímkem natáčeným záměrně na výšku. Fenomén, který kdysi začal jako zábava pro skalní filmové fanoušky na komunikační platformě Snapchat, nyní dobývá světovou reklamu i umělecký film a postupně se probojovává i do českých mobilů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



