Deset podnikatelů a podnikatelek sedí u jednoho stolu se dvěma koučkami. Jeden z nich v krátkosti popíše svůj problém a ostatní mu během patnácti minut řeknou postřehy, jak by záležitost řešili a jaké s ní mají sami zkušenosti. Podnikatel odchází s porcí inspirace, pocitem, že v problému není sám.
To je základní modelová situace, již zažívají majitelé firem, kteří se rozhodnou využít služeb takzvaných mastermind skupin, které slouží pro řešení problémů spojených s chodem firmy. Tato setkání se sice v Česku pořádají už delší dobu, v pandemii však o ně vzrostl zájem.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Hana Vacková
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



