Z dobře nastartované kariéry reklamního kreativce přehodil Lukáš Rejchrt výhybku. Vydal se na klikatější cestu s touhou podpořit modernizaci českého školství. "Určitě bych se dokázal živit jednodušeji, ale když vidím, podle jakých materiálů a metod se české děti v roce 2020 učí, nedá mi to. Zažil jsem několikrát na vlastní kůži, jaké to je, když se děti s nadšením ponoří do učení a baví je i zdánlivě nezáživné téma. Byl to skvělý pocit," vysvětluje své rozhodnutí spoluzaložit vzdělávací platformu Edhance a živit se vývojem on-line výukových materiálů. Nechybí mu nápady ani ambice.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později