Nejvýraznějším trendem v dlouhodobých plánech firem je v souvislosti s koronavirovou krizí změna vedení lidí, ukázal průzkum společností LMC, Simply5 a G28. Nucený home office a ztížená možnost komunikace během práce z domova odhalily, že kaskádové vedení nefunguje a firmy pro hladký chod potřebují otevřenější komunikaci. Ohrožena je tak nyní zejména pozice středního managementu. "Jeho jedinou hodnotou v řadě firem bylo dozorování. Předával zadání shora dolů a reportoval výsledky, které si část manažerů také zhusta přivlastňovala, zpátky nahoru. Nic moc navíc," popisuje Tomáš Ervín Dombrovský, datový analytik LMC. To se teď podle jeho slov mnohde ukázalo jako nedostatečné a začíná se to měnit.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.