Suzuki má vlastní osobitou filozofii. Zakládá si na tom, aby jeho auta byla maximálně jednoduchá a − dalo by se říci − stejná jako dřív. Na konzervativní zákazníky přesně tohle funguje. Suzuki je ostatně v Česku velmi oblíbenou značkou, pokud jde o prodeje soukromníkům. Ti mají zkrátka jiné požadavky na auto než firmy. Suzuki svou modelovou řadou oslovuje hlavně ty, kteří si třeba na důchod nebo do města a chalupu pořídí malé, ale co možná nejuniverzálnější auto. Rodinný hatchback velikosti Škody Octavie byste v jeho nabídce nenašli.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Eva Srpová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



