Mohla z toho být ideální situace: Karanténa zavře lidi doma, spojení mezi zákazníky a jejich oblíbenými restauracemi budou obstarávat služby rozvážející jídlo. Pandemie covidu-19 tak mohla zafungovat jako urychlovač, který široké vrstvy dosud váhajících zákazníků promění v aktivní uživatele některé z rozvážkových služeb. Ty v posledních letech podporovány mobilními aplikacemi bojují o ovládnutí trhu se stravováním a pandemie pro ně představovala ideální příležitost. Jenže zatím se příznivé předpovědi spíše nenaplňují. Akvizice nových zákazníků se sice rozběhla, ale že by se systémy registrací rozvážkových služeb bortily pod náporem objednávek, se říci rozhodně nedá. Kolabují naopak restaurace jako základní zdroj "zboží". Děje se tak pod tlakem pandemie i vysokých marží rozvážkových služeb. A místo k boomu se tak na trhu spíše schyluje ke konsolidaci. Ukazuje se, že strategie "nezáleží, jestli vyděláváme, potřebujeme získat zákaznický kmen" s příchodem těžších ekonomických časů přestává fungovat.
Víte, že…
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod
- nezobrazují se jim reklamy
- mohou odemknout obsah kamarádům
- mohou prohlížet online archiv