Mohla z toho být ideální situace: Karanténa zavře lidi doma, spojení mezi zákazníky a jejich oblíbenými restauracemi budou obstarávat služby rozvážející jídlo. Pandemie covidu-19 tak mohla zafungovat jako urychlovač, který široké vrstvy dosud váhajících zákazníků promění v aktivní uživatele některé z rozvážkových služeb. Ty v posledních letech podporovány mobilními aplikacemi bojují o ovládnutí trhu se stravováním a pandemie pro ně představovala ideální příležitost. Jenže zatím se příznivé předpovědi spíše nenaplňují. Akvizice nových zákazníků se sice rozběhla, ale že by se systémy registrací rozvážkových služeb bortily pod náporem objednávek, se říci rozhodně nedá. Kolabují naopak restaurace jako základní zdroj "zboží". Děje se tak pod tlakem pandemie i vysokých marží rozvážkových služeb. A místo k boomu se tak na trhu spíše schyluje ke konsolidaci. Ukazuje se, že strategie "nezáleží, jestli vyděláváme, potřebujeme získat zákaznický kmen" s příchodem těžších ekonomických časů přestává fungovat.

Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.