Byl to plug-in hybridní sporťák, který měl zapůsobit. Poprvé se objevil v roce 2009, kdy mnichovská značka představila koncept Vision Efficient Dynamics. Vzhledově se od sériové i8 vlastně ani moc nelišil a produkční auto tehdy předznamenávala i jeho technika. Studie měla tříválcový diesel a k němu dva elektromotory. Výrobce sliboval celkových 262 kilowattů, zrychlení z nuly na sto za 4,8 vteřiny při spotřebě 3,76 litru a díky dobíjitelné baterii i schopnost pohybu čistě na elektřinu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Martin Přibyl
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



