Městem chodí Petr Hromádka obvykle pěšky. "Nasávám atmosféru, poslouchám hudbu, jsem v kontaktu s lidmi přes telefon," říká spolumajitel společnosti Henceforth, která se stará o budování značek a jejich vizuální identity. Proto k němu neodmyslitelně patří sluneční brýle 1 s integrovaným handsfree, které mu umožňují v rámci pracovního dne i při chůzi odbavit důležité telefonáty.
Je neustále v pohybu a na setkáních s klienty, a to po celé Evropě. Proto si Petr Hromádka pořídil také sluchátka 2 , která potlačují okolní hluk. "Rád podporuji také české designéry a momentálně mě oslovil městský batoh od labelu Mui Bek 3 ."
Rád při svých cestách fotí momentky, nemá však prostor s sebou neustále nosit zrcadlovku. "Před pár měsíci jsem objevil zajímavou věcičku − externí světlo, které umožňuje překonat jeden z hlavních nedostatků integrovaných fotoaparátů v mobilu. A pořizuji tak skvělé snímky," pochvaluje si.
Energii podnikateli dodává především aktivní odpočinek, který pro něj představuje příležitost ponořit se sám do sebe a načerpat energii. "Vedle golfu a tenisu jsem si v poslední době oblíbil wakesurf 4 ," říká.
Jeho přízeň si získali i mladí umělci. "Uvědomuji si, že prostředí nás velmi definuje, a tak jsem pro svůj tým pořídil do nových kanceláří na Starém Městě dílo ze série Paravan 5 ," ukazuje na tvorbu malířky Iry Svobodové.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Barbora Pěničková



