S kamarády má jedno cestovatelské krédo − poznat alespoň o jednu zemi více, než kolik mu je let. Osmatřicetiletý Jan Kolafa, který se ve firmě Mattoni 1873 stará o propagaci vlajkové značky Mattoni, navštívil více než 60 států. Už to naznačuje, jak vášnivý je cestovatel. "Nutí mě to každý rok poznat nějakou novou zemi a nemusí být super daleko nebo exotická," míní manažer, který byl na všech kontinentech kromě Antarktidy. Součástí jeho cest je i příprava a s tím spojené těšení na nové zážitky. "Hodně mě baví cesty vymýšlet a plánovat podle sebe."
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



