Firmy se v rámci zaměstnanecké zkušenosti snaží nejčastěji zpříjemnit čas strávený na pracovišti. Na význam a smysl práce se zapomíná.
V oboru HR je zaměstnanecká zkušenost už několik let předním tématem. Ale odkud se ale vlastně zaměstnanecká zkušenost vzala? Vznik pojmu souvisí se zákaznickou zkušeností a snahou firem chovat se ke svým lidem jako k zákazníkům, aby zaměstnanci byli spokojenější, produktivnější a zlepšovali finanční výsledky.
Na rozdíl od zákazníků mají zaměstnanci se zaměstnavateli dlouhodobější vztahy. Zkušenost zaměstnanců je sociální: staví na kultuře a vztazích s ostatními a jde nad rámec potřeb jednotlivce. V neposlední řadě požadují zaměstnanci více, chtějí kariéru, účel a smysl své práce.
Zaměstnanecká zkušenost v číslech
Tyto rozdíly je třeba mít na paměti ve chvíli, kdy se rozhodneme zlepšovat zaměstnaneckou zkušenost, jak to v současnosti už řada firem také dělá: dle průzkumu Trendy v oblasti lidského kapitálu 2019 společnosti Deloitte, kterého se zúčastnilo více než 9500 respondentů, je zaměstnanecká zkušenost z globálního hlediska jedním z nejdůležitějších témat.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.