Není nic staršího než včerejší noviny, říkal Karel Čapek. Moderní doba dokázala, že jedna věc je ještě starší: předvolební billboardy pár dní po volbách. Působí dokonale anachronicky, když českou metropoli stále křižují tramvaje s reklamou na pražského lídra hnutí ANO Petra Stuchlíka a se slogany "Petr Prahu fakt nakopne" nebo "Uděláme Prahu bohatší". A my už přitom víme, že naopak Praha nakopla Petra. A že hnutí ANO, mířící z páté příčky s největší pravděpodobností do radniční opozice, už hlavní město bohatší neudělá.
I tyhle úvahy jsou však zpozdilé. Výzvou pro nově se rýsující pražskou koalici pirátů, Prahy sobě Jana Čižinského a Spojených sil pro Prahu Jiřího Pospíšila je jiná otázka. Kdy a jak moc bude chtít zhrzený šéf hnutí ANO a premiér Andrej Babiš učinit Prahu naopak chudší?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Štětka
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



