Není nic staršího než včerejší noviny, říkal Karel Čapek. Moderní doba dokázala, že jedna věc je ještě starší: předvolební billboardy pár dní po volbách. Působí dokonale anachronicky, když českou metropoli stále křižují tramvaje s reklamou na pražského lídra hnutí ANO Petra Stuchlíka a se slogany "Petr Prahu fakt nakopne" nebo "Uděláme Prahu bohatší". A my už přitom víme, že naopak Praha nakopla Petra. A že hnutí ANO, mířící z páté příčky s největší pravděpodobností do radniční opozice, už hlavní město bohatší neudělá.
I tyhle úvahy jsou však zpozdilé. Výzvou pro nově se rýsující pražskou koalici pirátů, Prahy sobě Jana Čižinského a Spojených sil pro Prahu Jiřího Pospíšila je jiná otázka. Kdy a jak moc bude chtít zhrzený šéf hnutí ANO a premiér Andrej Babiš učinit Prahu naopak chudší?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později