Jedno nelze vlajkové lodi Mazdy upřít. Je výrazná, a navíc úplně jiná než všichni, kteří jí konkurují. Manažerské sedany nebo rodinné kombíky této velikosti sází na konvenčnější vzhled, praktičnost a méně výrazný charakter, který dokáže snadno vyhovět masám. Šestka jde ale proti proudu.
Prioritou pro japonské konstruktéry je právě to, jak "šestka" jezdí. Důležité je, jak se s ní sžije řidič. A v tomhle směru má jen velmi malou konkurenci. Začíná to už pozicí za volantem. Všechno je přesně na místě, kde má být, a navíc v ideální vzdálenosti. Vyzkoušeli jsme si, že je jedno, jestli jste drobná žena anebo skoro dvoumetrový chlap. Volant perfektně padne do ruky a nastane tu ten pocit "sžití s autem". A tím se v této kategorii nemohou chlubit zdaleka všichni.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Eva Srpová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



