Tak co bych k těm výzvám asi řekl, problesklo mi hlavou, když z Moderního řízení požádali o sepsání glosy na toto téma. Pro mě byl největší výzvou začátek firmy a získávání prvních klientů. V byznysu, který je víc než jakýkoli jiný postaven na osobních vazbách, pověsti a kontaktech. Jako začínající headhunter z obýváku jsem před 10 lety nic z toho neměl, jen silnou vizi, odhodlání a zápal pro obor samotný. To samo o sobě však nějak nestačilo k tomu, abych přesvědčil firmy k vyzkoušení nového headhuntera. Věděl jsem, že přes podseknuté ceny jít nechci. No kdo by si asi manažera "ve slevě" koupil? Tak mě napadlo vymyslet unikátní proces výběru manažerů doplněný o služby, které konkurenční firmy u nás nenabízely. Vše jsem si promyslel, hodil na papír a celý proces sepsal do nabídky, ze které klient musel jasně vycítit minimalizaci rizik na jeho straně. A nešlo mi o nic jiného, než aby mi dali jen šanci a vyzkoušeli si to. Po mnoha jednáních se mi podařilo získat několik prvních klientů a sněhová koule se začala pomalu valit.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



