Velkou část kariéry jsem prožila v korporátním managementu. Při práci na strategiích mi ale došlo, že spolehlivé příjmy od platících zákazníků firmě zajistit nedokážu. To byla práce zaměstnanců - specialistů a těch, kdo je přímo řídili. Jediné, co naše zákazníky zajímalo, bylo dostat produkt či službu, které svou kvalitou, spolehlivostí, termínem dodání a komfortním servisem splní jejich očekávání. A to všechno měli, nebo doslova drželi ve svých rukou naši specialisté. Ne manažeři.
Proč začít investovat do mistrů (a obecně do liniového managementu)
Specialisté, nebo jak už koncovým pracovníkům v konkrétní firmě říkáme, zpravidla představují početně nejsilnější skupinu zaměstnanců. Jejich přímí vedoucí (mistři, team leadeři, parťáci), tedy liniový management, nejen řídí většinu firmy, ale současně ty, jejichž práce přímo vytváří (nebo ničí) zákazníkovu spokojenost.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



