Mnichov mění nomenklaturu. BMW 6 Gran Turismo tudíž není nový stroj, ale už druhá generace auta, které se dříve označovalo jako 5 GT. Kritici mu vytýkali nehezký design, majitelé si nemohli vynachválit praktičnost. Jak se změnilo, zjišťoval Ekonom v týdenním testu.
Označit novinku číslem 6 je logické. Leží totiž mezi top sedanem BMW 7 a manažerským BMW 5. Z většího modelu si bere zejména rozměry. O celých 91 milimetrů totiž překračuje hranici pěti metrů, což ji řadí mezi exkluzivní vozy. Do boje se tak může pustit s podobně stavěným Porsche Panamera − oba vozy mají výklopnou záď ve stylu takzvaného liftbacku. Je samozřejmostí, že její elektrické ovládání je už v ceně.
Pod pátými dveřmi se ukrývá zavazadlový prostor na 610 litrů libovolného nákladu. Pohodlně lze převážet třeba i lyže nebo snowboard, protože zadní sedadla, která jsou navíc elektricky polohovatelná, lze pomocí tlačítek sklápět zvlášť. Jednoduše řečeno, BMW 5 GT nabídne majestát top sedanu řady 7 pro ty, kteří také rádi po práci vyrazí za koníčky s rodinou.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Markovič
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



