Mnoho manažerů se domnívá, že značku zaměstnavatele vybudují novými kariérními stránkami, lepší prezentací na kariérním veletrhu nebo profilem na sociální síti. S tímto názorem do svých týmů angažují juniorní employer branding specialisty, zástupce generace Y/Z, kteří byli odkojeni sociálními sítěmi a kteří nyní mají budování značky podporovat, řídit nebo ideálně - kompletně zařídit. Tito manažeři si pletou marketingovou komunikaci cílenou na kandidáty (HR marketing) s celostním přístupem employer brandingu, jehož cílem je udělat z firem "lepší produkt" pro lidi jako zaměstnance. Lepší produkt nejen jako magnet na správné a talentované lidi, ale také jako nástroj pro jejich zapojení (personalisté používají častěji termín "angažovanost") a dlouhodobé udržení ve firmě.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



