Mnoho manažerů se domnívá, že značku zaměstnavatele vybudují novými kariérními stránkami, lepší prezentací na kariérním veletrhu nebo profilem na sociální síti. S tímto názorem do svých týmů angažují juniorní employer branding specialisty, zástupce generace Y/Z, kteří byli odkojeni sociálními sítěmi a kteří nyní mají budování značky podporovat, řídit nebo ideálně - kompletně zařídit. Tito manažeři si pletou marketingovou komunikaci cílenou na kandidáty (HR marketing) s celostním přístupem employer brandingu, jehož cílem je udělat z firem "lepší produkt" pro lidi jako zaměstnance. Lepší produkt nejen jako magnet na správné a talentované lidi, ale také jako nástroj pro jejich zapojení (personalisté používají častěji termín "angažovanost") a dlouhodobé udržení ve firmě.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-66053900-zkrotte-svou-znacku-zamestnavatele-dil-i