Převážná část středních a menších firem v Česku byla založena sice s "porevolučním" nadšením, většinou ale bez manažerských znalostí i realistických vizí. Firmy se za pětadvacet let úspěšně rozrostly, mají několikanásobně více zaměstnanců i povinností. Zároveň se zřetelně začíná projevovat nedostatečné nebo zcela chybějící plánování a strategické řízení, controling, rozvoj pracovníků, systém řízení rizik a často také nevyřešené nástupnictví. To řadu malých a středních českých firem nejen brzdí v rozvoji, ale hlavně snižuje jejich konkurenceschopnost na trhu. Při dlouhodobém neřešení mohou tyto problémy přivést firmu i ke krachu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111