Někdy s nadsázkou říkám, že by firmy při definování profilu ideálních kandidátů chtěly mix Einsteina s mimořádnou inteligencí, Ramba s odolností proti stresu a schopností překonat každou překážku a Belmonda s jeho odzbrojujícím charismatem. Realitou je, že popisy práce pro jednotlivé pozice jsou si v různých firmách podobné jako vejce vejci. To je do určité míry pochopitelné, protože manažer kvality ve výrobě v automobilovém průmyslu má podobné úkoly, ať je kdekoli. Přesto i tady existují rozdíly dané strukturou firmy, stupněm jejího rozvoje atd. Ty se však projevují mnohdy málo. Co je zarážející, je, že podobné jsou si i profily ideálních kandidátů. Ty by přece měly silně reflektovat kulturu firmy, její hodnoty, vizi a misi i styl managementu. A místo toho, opět s nadsázkou, profily vychází z modelu "ERB". Jak je to možné? Studie Global Human Capital Trends 2016, zpracovaná společností Deloitte University Press, uvádí, že "méně než 12 procent společností věří, že skutečně rozumí své kultuře, a méně než jeden ze tří vrcholových manažerů (28 %) deklaruje, že rozumí organizační struktuře jejich organizace".

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 80 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-65738500-jak-poznat-toho-praveho-tu-pravou