Společnost DMC management consulting přinesla výsledky průzkumu firemního vzdělávání. Účastnilo se jej 40 převážně výrobních firem. Respondenti měli možnost hodnotit využití a přínos jednotlivých vzdělávacích metod. Z průzkumu jasně vyplynulo, že za nejvyužívanější a zároveň nejpřínosnější metodu považují praxi. Průzkum hodnotil celkem 14 metod firemního vzdělávání, mezi které patří outdoor, mentoring, koučink, jednorázová školení, otevřená školení, akademie, formální vzdělávání prostřednictvím VŠ, workshopy, jazykové kurzy, přednášky, e-learning, praxe, konference a fóra.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



