Každý interim projekt má své jasné zadání a cíle, které interim manažer průběžně plní a vyhodnocuje. Velkou výhodou je, že pokrývá konkrétní potřeby v době, kdy vznikly, a management se nemusí následně starat, co se zkušeným a drahým člověkem vlastně potřebujeme. Ve své praxi jsem se setkala s několika typy HR managementu.
1. HR manažer je zkušeným HR odborníkem (generalistou). Znamená to, že výborně obsáhne všechny složky HR práce - od HR strategie přes nábor, hodnocení, odměňování, vzdělávání a rozvoj, včetně talent managementu, pracovněprávní problematiky, HR controllingu až po výstupní procesy. Klíčové je, aby byl dobrým komunikátorem a dokázal si vybudovat kvalitní vztahy s managementem i zaměstnanci a byl jimi respektován.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



