Pokud v Česku umíme něco opravdu dobře, pak je to nechat se odírat. Okolní státy na nás určitě hledí s čirou závistí a myslí si: "Panečku, ti Češi dosáhli zenové moudrosti. Jsou naprosto v klidu a berou to naprosto stoicky. Kdyby nás bral někdo takhle na hůl, tak bychom ho hnali." Nebo tak něco, třeba se nám jen smějí.
Příkladů by se jistě našla řada, ale existuje jedna zvláštní skupina, která dovedla tahání peněz z lidí k naprosté dokonalosti. Jsou to čeští mobilní operátoři. Jejich rafinovaný plán je ďábelsky jednoduchý − lidé potřebují mobilní telefon, potřebují volat, esemeskovat nebo mít mobilní data. To je zkrátka fakt. Operátoři této nutnosti využili k tomu, aby ceny vyšponovali do naprosto bizarního maxima. Udělali to všichni bez rozdílu, což určitě nemá nic společného s tím, že jsou na trhu jen tři společnosti. Zkrátka se to tak nějak přihodilo.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Matěj Hollan
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



