Německá automobilka poslala na silnice druhou generaci svého supersportu. Po kupé přichází na řadu také otevřená verze Spyder, která se v některých detailech, ale i jízdními dojmy od uzavřeného stroje trochu liší. Audi si kupodivu vybralo k prvním jízdám, kterých se účastnil také Ekonom, podzim. Ten zasáhl i oblast Barcelony, kde se prezentace konala. Strávili jsme tak celý den na mokrých silnicích v okolí Montserratu.
Design Audi R8 neprošel oproti předchozímu modelu zase až tak razantní změnou. Vůz si stále zachovává své uspořádání s motorem uloženým uprostřed, tedy přesněji hned za zády dvou cestujících. Kupé disponuje průhledným krytem, aby se mohl každý kolemjdoucí kochat desetiválcovým monstrem. Spyder ale musí někam schovat látkovou střechu, která se umí stáhnout za 20 sekund, přičemž operuje až do rychlosti 50 kilometrů za hodinu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později