Jedním z hlavních úkolů ministra dopravy Dana Ťoka po nástupu do funkce byla příprava soutěže na provoz mýta po ukončení smlouvy se společností Kapsch, která vyprší koncem tohoto roku. "Čas na vypsání soutěže ještě je. Budu muset zrušit celou soutěž na projektového manažera, nemyslím si, že ho potřebujeme," řekl Ťok v prosinci 2014. Soutěž skutečně zrušil a namísto toho resort sestavil skupinu expertů, která mu měla pomoci s mýtem.
V prosinci 2015, aniž by došlo k nějakému faktickému posunu, resort uvedl, že na přípravu soutěže, na samotnou soutěž na provozovatele mýtného systému a na předání od současného provozovatele by stát potřeboval minimálně tři až pět let.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později