Poznávacím znamením toho, že Jan Procházka, generální ředitel firmy EGAP, míří pracovně do zahraničí, jsou bezdrátová sluchátka a prášky na spaní. Obojí mu pomáhá překonávat hlavně delší letecké trasy.
Obvykle tak čtyři hodiny pracuje, věnuje se třeba vyřizování e-mailů, a další čtyři tvrdě spí. Aby si v economy třídě zajistil soukromí, uzavírá se do sobě příjemného prostředí, pouští si vlastní hudební výběr − rock a metal. Na cestách ho doprovází singly od Coldplay, Faith No More, Foo Fighters, z českých Kryštof a Priessnitz. "Vždy začínám Learn to Fly od Foo Fighters, to je můj rituál. Když si pustím tuhle hudbu, vím, že let dobře dopadne," tvrdí Procházka s tím, že ale není pověrčivý.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později